تعمیرات پرینتر

طراحی حرفه ای انواع سایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی توسط تیم وب طی پروسه زیر صورت می پذیرد.

سلام خدمت دوستان گرامی این مقاله می‌خواهیم تفاوت هزینه‌های تعمیر و نگهداری در محل  و تعمیر گاه با هم مقایسه کنیم که ببینیم کدام به نفعمونه و مزایا و معایبش چیه یکی از سوالات مهمی که مشتریان از مجموعه پرینتر کلینیک و بچه‌های ما می‌پرسند این که فرق بین تعمیر و شارژ پرینتر در محل و سایت مشتری چیه و در کل می بینند که تفاوت چی میتونه باشه هم از نظر کیفی هم از نظر هزینه هم از نظر زمان و وقت خدمتتون عرض کنم که اولاً از نظر هزینه ها  خیلی مقرون به صرفه است که در محل این کار انجام بشه چون از اتلاف وقت جلوگیری میکنه در ضمن انجام شارژ در محل یا تعمیرات مشتری زودتر می تواند از  پرینتر که ایراد داره یا کارتریجی که تمام شده استفاده کنه و باعث میشه به کارهای دیگه روزمره زودتر رسیدگی کنه در صورتی که قرار باشه اون کارتریج پرینتر ارسال و دریافت کنه به تعمیرگاه حداقل ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت کاری زمان می‌برد تازه بعضی وقتها ممکن است با توجه به شلوغ بودن تعمیرگاه و زیاد بودن دستگاه ها جهت تعمیر این زمان بیشتر هم بشه و تازه از نظر هزینه با توجه به افزایش قیمت هایی که الان موجوده  رفت و برگشت برای مشتری از نظر مالی مقدار سنگین تموم میشه چون باید  هزینه خدمات و شارژ این هزینه‌ها را پرداخت کنه و مقرون به صرفه نمی باشد پس نتیجه می‌گیریم که این خدمات در محل انجام بشه هم از هزینه هم از وقت هم از زمان هم از کیفیت به نفع مشتری چون همونجا تست میشه و تحویل مشتری

گارانتی


با سلام خدمت دوستان گرامی سوال دیگر کاربران عزیز مجموعه پرینتر کلینیک می پرسند راجع به دارا بودن گارانتی تعمیرات و شارژ و خدمات هستش  پس از تعمیرات و انجام سرویس گارانتی دارد یا نه چون این تعداد مشتری کاتریج را خریداری نمیکنه و فقط جهت تعمیرات و شارژ و سرویس میاره زیاد گرانتی معنا پیدا نمیکنه و ما ایراداتی را تعمیر و سرویس شده رو میتونیم تا مدت زمان مشخصی گارانتی کنیم همه چیز عوض شده باشه میشه و یا مدت زمان گارانتی کرد ولی چون خیلی از قطعات پرینتر و کارتریج مصرفی می باشد و ممکن است و مدت زمانی تموم بشه نمیشه اون را به این صورت خاصی گارانتی کرد این موارد می‌توان مثلاً مهلت تست ۴۸ ساعته ۷۲ ساعته داد که در حال استفاده کنم ببینم چه  که رفع ایرادات شود به همین خاطر زیاد برای مواد مصرفی  گارانتی مورد استفاده قرار من میگیره به شما بزنم مثلا شما پودر کارتریج کنون تمام شده و کارتریج چاپ را  سفید میگیره شما می آید دوباره پودر منیزیم شارژ می کنیم خدمتتون من نمیتونم بهتون بگم که تا چند وقت دیگه گارانتی داره چون مقدار مصرف هر شخص یا هر مشتری و هر شرکتی متفاوته مثلاً کسی مصرف خانگی دیگه تموم میکنه که مصرف اداره زودتر تموم میکنه و به همین خاطر هیچ موقع زمان میشه براش تعیین کرد که مشتری ممکن است هنوز هم تموم کنیم مشتری ممکن است هم استفاده نکنه و پودر تموم نشه ولی میتونه واسه اطمینان مشتری در صورت تأمین و یا تعویض قطعات برای مدت زمان مشخصی همان قطعه و مثلاً گارانتی کننده خیالم راحت بشه و با اطمینان به ما مراجعه کند و کار سرویس تعمیرات و انجام میده متشکرم
مدل های پرینتر که قابل تعمیر هستند
با سلام خدمت دوستان گرامی سوال بعدی که از مجموعه ما می‌فرستند راجع به اینکه چه مدلهای پرینتر ما خدمات سرویس پشتیبانی می‌کنیم با توجه به اینکه پراکندگی و تنوع زیادی تو پرینترها هست و همچنین مدل های مختلفی تولید شده ما می‌توانیم این خبر به شما بدهیم که همه نوع پرینتر و همه مارک ها با همه برندهای به شما سرویس میتونیم بدیم مفتخریم که اعلام کنیم این مجموعه با توجه به تکنسین های مجرب و با سابقه طولانی در امر خدمات ماشینهای اداری داریم همه نوع پرینترها سرویس داده و تعمیرات آن ها انجام می دهیم حتی پرینتر های قدیمی مثل پرینترهای سوزنی و یا پرینترهای جوهر افشان که نسبتاً کم تعداد می باشد و با توجه به دشواری تعمیرات و کم بودن وسایل و قطعات آنها ولی  مجموعه ما سرویس‌ها و به شما ارائه می دهد این پرینترها معمولاً با توجه به اکثریت و روال بودن آنها به ترتیب اول اچ پی و کنون ، سامسونگ ، پاناسونیک، اپسون ، برادر ، شارپ ، ریکو و بقیه در اولویت هستند این ترتیب بر اثر بر اساس این نوشته شده که کاربرد مواد مصرفی شان قطعات شوند بیشتر در دسترس خرابی تولید شوند بیشتر بوده و مورد استفاده مردم بیشتر هستیم قطعات و خدمات آنها را انجام می‌دهد تا کارتریج شارژ میکنه هر مدلی باشند چه رنگی به سیاه و سفید تا مشتریان گرامی نگرانی بابت سرویس‌دهی و خدمات نداشته باشد ممنونم

تفاوت پرینتر کلینیک با بقیه مراکز
تو این قسمت می خواهیم تفاوت مجموعه خودمون پرینتر کلینیک و بقیه مراکز تعمیر سرویس خدمتتون عرض کنم البته که همه مراکز در حال نقاط قوت و ضعفی دارند و این مجموعه با توجه به سابقه طولانی و مهارتی که در کار تعمیرکاران وجود داره میتونه باشه از شرکت‌ها و بندهای دیگری از مزیت هاش اینه که ما میتونیم مشاوره و راهنمایی رایگان به مشتری های قدیمی جهت خرید پرینتر استفاده از آنها محل کار یا منزل خود را انتخاب پرینتر با توجه به نوع کارکرد و تنوع و مقدار کارکرد آنها خیلی مهمه ولی مشتری باید با توجه به نیاز  و حجم کار پرینتر مدل خودش مارک ها و برندها انتخاب کنه و تهیه کنه پرینترهای تک کاره و چند کاره هستند که این راهنمایی و مشاوره به صورت رایگان شبانه روزی خدمت دوستان ارائه می گردد چون بعداً داشتیم پرینترهایی که خود پرینتر ارزان بوده ولی مواد مصرفی و قطعات و کارتریج های آنها گران بوده و موردی داشتیم که بعضی از پرینتر کارتریج شارژ نمی شده  خیلی گرون بود یا شارژ نمی شده که باید بعد از مصرف و تمام شدنشونو تهیه می‌کردند به همین خاطر این مشاوره و راهنمایی خیلی مهمه واسه مصرف کننده که به هر حال قبل از استفاده قبل از خرید تهیه کنه و به کارش نمی‌‌آید در پرینترهای دست دوم خرید پرینترهای دست دوم هم شایان ذکر است حتی اسکنر و ماشین های اداری کاربردی با هم متفاوت خانگی اداری این خیلی مهمه که مشتری چی نیاز داره و تهیه کنه که ما این خدمات مشاوره‌ای و خدمت دوستان عرض می کنم

هزینه‌ تعمیرات پرینتر چقدر می باشد
بحث دیگری که راجع به این مجموعه سوال ببرند که هزینه تعمیر سرویس پرینتر را با هم چه فردی داده و چه مقدار می باشد این سوال که با توجه به نوع پرینتر میتونه متفاوت باشه هزینه تعمیر سرویس پرینتر و شارژ کاتریج های مختلف به سوابق درخشانی که در آن خدمات ماشینهای اداری دارید سعی کردیم از هزینه های معقول و مناسب استفاده کنیم که همواره در جهت وزارت مشتریان اقدام به داریم که مشتریان رضایت داشته باشند و چندباره دوباره به ما مراجعه کند چون معتقدم که هر مشتری راضی باشه هم از عملکرد هم از هزینه میتونه با خودش چند مشتری دیگران برام بیاره باعث پیشرفت تو کار ما و گسترش میشه خیلی از هزینه‌های جانبی مثل ایاب ذهاب یا بردن و آوردن پرینتر از مرکز سایت مشتری به تعمیرگاه و دریافت نمیکنه و فقط هزینه خدمات و قطعات و مواد مصرفی که استفاده کرده و از مشتری میگیره ول میکنه با رضایت و دوطرفه باشه یعنی اینکه مشتریان راضی باشه چون هزینه‌ای که پرداخت میکنه شما می‌خواهید همکاری و ادامه دار باشه نمیخوام دیگه انجام بشه برای همین برای تداوم داشته باشه سعی کنید همه جوانب را در نظر بگیریم و هم از نظر فنی هم از نظر هزینه هوای مشتری داشته باشیم
چرا باید پرینتر سرویس شود
سلام خسته نباشید خدمت دوستان همیشه از مجموعه این که چرا پرینتر رو سرویس و تعمیر و نگهداری کنیم و چه لزومی دارد که این کار را هر چند وقت یکبار انجام بدیم من می خوام بگم تو پرینترهای نکته مهمی که وجود دارد جنرال سرویس یا سرویس نگهدارنده ماهانه می باشد که با توجه به میزان مصرف و پرینت گرفته شده در مراکز مختلف متفاوت و زمان‌های مختلف و داده یعنی اینکه مثلا اینکه خانگی استفاده می شود حتماً زمان بیشتری نیاز برای سرویس و تعمیر شوند دست اگه همون تعداد شرکت باشه بانک با توجه های اداری در مورد استفاده قرار بگیره و چون چاپ هاشون زیاده و خرابی بیشتری دارند زود به زود باید سرویس و تعمیر و نگهداری کنه ولی معمولاً مدت زمان نرمال تامین سرویس از پرینتر سه ماه ۱ بار می باشد که این کار باعث میشه عمر پرینتر زیاد میشه و از خرابی قطعات جلوگیری کنه و عملکرد بهتری داشته باشه که این محتوا مراکز شلوغ مثل در جاهای دولتی بانک‌ها که ارباب رجوع زیاد مراجعه می کنه باید به خوبی رعایت کنند و فاصله زمانی مشخصی که تعیین کرده تعمیرکار سرویس خواب سرویس انجام بده چون با ارباب رجوع در تماس هستند و هر لحظه ممکنه که پرینتر  ایراد پیدا کنه و باعث ازدحام و شلوغی و از کار افتادن این مجموعه بشه که این مرکز بشه و به خاطر این انجام سریع سرویس و جنرال سرویس و تعمیر و نگهداری ماهانه پرینتر را خیلی واجبه مخصوصاً برای مراکز مهم و حیاتی .